fredag 4. desember 2009

Luer til Lisa











































Jeg har laget tre luer på bestilling, og hun som skulle ha disse, hadde klare ønsker. Den ene skulle være guttete, gjerne med no`dyremotiv på, den andre skulle være sort med noe pynt - gjerne mørk rosa og den tredje skulle være mintgrønn.....
Jeg har sydd etter beste evne, og håper Lisa blir fornøyd. Disse luene er sendt til Sverige, og det er utrolig koselig når man får bestillinger på det man lager :)

Ønsker dere en koselig helg, med minst mulig stress, mas og jag!!
Klem Beppe







2 kommentarer:

  1. Kjempe fine!! :o)
    Jeg har sydd boxershorts til minstegutten min i det elefant stoffet! Morro med bestillinger.
    Riktig god helg,
    klem Fredrikke :o)

    SvarSlett
  2. Hej Beppe - hvor dejligt med kunder i butikken og skønne huer:-) Kig forbi min nye Give Away, hvis du har lyst? Kh. Mette

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Hver enkelt betyr mye for meg, og alltid gøy å se hvem som er innom på bloggen!!