torsdag 21. oktober 2010

Fra kjøkkenbenken




Fri på dagen 
Lang god frokost
Nespresso fra favorittmaskinen
Litt søtt til kaffen fra beste venninde
Forberedelse til kobberbryllup hos J og A
Kjolene er ferdig sydd, og jeg gleder meg til å se

Igår kom vi ett steg enda nærmere
 "hemmeligheten". Om en uke maks, vil jeg fortelle, 
så idag skal kreativitetenblomstre, og endelig skal jeg sy 
- sy uten mønseter og meninger :)

Soon får jeg fortelle og vise frem hva vi holder på med, som er så GØY <3

6 kommentarer:

  1. Hørtes ut som en god dag!
    Venter spent på hva du har å fortelle....

    Klem Lykkeliten

    SvarSlett
  2. Deilig med fine lange frokoster:)

    gleder meg til å høre om hva for noe spennende du skal dele med oss:)
    klem ellemell

    SvarSlett
  3. Kjenner jeg er veeeldig nysgjerrig her...! Det hjertet var fint. Ha en fortsatt fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  4. Vilket fint underlägg i trä, är det ett hjärta?

    /Mia

    SvarSlett
  5. Jeg lover å komme med hva det er ila helgen :) Mia: det er et hjerte, og jeg er så utrolig forøyd med det! Fikk det av en god tante for et par år siden, og bruker det daglig :)

    SvarSlett
  6. Hei Beppe
    Hørtes ut som en skjønn dag. Har en del slike innimellom, men i morgen tidlig skal jeg på jobb i snøføyka og ja dekkene er skiftet.
    Godt det blir slutt på hemmelighetskremmeriet ditt snart, hi,hi!
    Tusen takk for forklaringer. Jeg fant det ut etter laaang plundring i dag, men mitt problem nå er at jeg vil bruke sidekantene av bloggen om du skjønner, slik at den blir bredere og jeg kan ha større bilder og for eksempel tre bilder på rad (Kardemomme har bloggen slik, men hun bruker ikke Picasa, mulig hun kan få forklart meg det for det..)
    Ha en god natt!
    klem fra Kaspara

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Hver enkelt betyr mye for meg, og alltid gøy å se hvem som er innom på bloggen!!