onsdag 19. oktober 2011

Lunch på Gjennestad


Denne uken startet med lunch på Gjennestad Gartneri, og masse fristelser....

For dere som bor i Vestfold, er Gjennestad absolutt verdt et besøk!! Jeg oppdaget cafeèn der for et år siden, og siden den gang,  har turen gått forbi flere ganger. Cafeèn har nydelig mat, og koselig stemning, med hærlig utsalg av de beste varer.



I interiøravdelingen har de flotte, fargerike varer, som får humøret opp på en gråværsdag ;)
Lunchen ble lang og god, og jeg nyter å ha turnusjobb med fri på dagene innimellom!!

Ønsker dere en super uke videre!
Beppeklem

5 kommentarer:

  1. Oi, der var det maaange fristelser.. maten så veldig god ut. Jeg bor jo i nærheten, så cafe-tur dit skal jeg tenke på neste gang jeg skal ha noe i gartneriet! Takk for tips!!
    Og du, for et flott bilde du deltar med i øyeblikk-konkurransen!! Lykke til ;0)
    Klem

    SvarSlett
  2. Koselig sted med god mat og masse fint :) Det er hverdagslykke !

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Takk for lunch-sted-tips! Det visst jeg ikke fantes på Gjennestad. Ha en fin ettermiddag.

    SvarSlett
  4. Såg veldig flott ut - men eg bur nok for langt i frå til at det kan bli i næraste framtid. Kankje du kan tipse meg i min blogg kvar det ligg i Vestfold.....

    Klem jannetove

    SvarSlett
  5. Heisann! Hvorfor gå (eller kjøre) forbi? Kafèen der er koselig =)

    Ønsker en god drømmenatt!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Hver enkelt betyr mye for meg, og alltid gøy å se hvem som er innom på bloggen!!