søndag 19. august 2012

Nye lamper og kjøkkeninspirasjon


L Y K K E 





Våknet etter nattevakt på fredagen, og på døren hang en pose fra en søt nabo, som jeg kun vet hvem er.....

Hun hadde ryddet, og etter å ha fulgt bloggen min, tenkte hun at dette var lamper for Beppe :) 

Utrolig hyggelig overraskelse, og lampene var absolutt i min stil!

Jeg elsker kopperfargen, og det slitte uttrykket etter et godt og gammelt liv......


S M I G R E T 



Når jeg var innom bloggen idag, så jeg at jeg hadde "uvanlig" mange lesere, og grunnen fant jeg fort.... 
Den flotte bloggen Tips & Inspirasjon til hjemmet hadde valgt ut kjøkkenet mitt som ett av 5 til inspirasjon. 

Veldig gøy med litt positive overraskelser, og blogglysten har absolutt fått et boost ;)

I morgen er det skolestart for lillegull, og både store og små har sommerfugler i magen!!

God ukestart kjære følgere og nye lesere!


4 kommentarer:

  1. Det fineste kjøkkenet er ditt ! Elin

    SvarSlett
  2. Så gøy det var. Er jo bare lekkert da.. mamma

    SvarSlett
  3. Så morro! Kjempe fint kjøkken dere har "tante":)
    Takk for i går;) Klem fra Charlotte

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Charlotte! Veldig hyggelig å være sammen med dere igjen!! Klem

      Slett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Hver enkelt betyr mye for meg, og alltid gøy å se hvem som er innom på bloggen!!