onsdag 5. september 2012

[ HA DET PÅ BADET ]



I går var det sortering og rydding på badet. Storegull hjalp ivrig til, og er en mester i å sortere når hun først kommer igang.

Jeg inrømmer at jeg liker bokser, kurver og esker, og føler at jeg ikke får nok.
Favoritten er den turkise kurven med gammel gym-fløyte og sinkhjerte på :)

Stigen står mest til pynt.... - med masse klær / håndkler på, er den ikke så veldig lekker, så denne er
mindre funksjonell enn den er fin.......

...... men jeg liker den så godt, og husker jeg stolt kom hjem med den til mannen, som lurte veldig på hva slags nytte den skulle gjøre for seg :)

Han hadde vel rett i nytten, men til å lage litt stemning, er den utmerket - eller hva ?

Ønsker dere en fortsatt god uke!!



Beppeklem

PS: Såpen som står ved siden av håndkremen er fra Nille!! Minner om de dyre, men koster en latterlig sum i forhold - så løp og kjøp!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Hver enkelt betyr mye for meg, og alltid gøy å se hvem som er innom på bloggen!!