torsdag 11. oktober 2012

[ STRIKKEDILLA ]


..... Vil vel ikke akkurat si at jeg har strikkedilla, og det er mange år siden sist jeg hadde et ordentlig strikketøy. Sist jeg var hektet var i 2003, og jeg tør ikke tenke på antall tovede vesker og vinholdere som ble produsert. Godt stilen endrer seg, og må le når jeg ser noen av veskene idag :) 

Nå er jeg igang med vest til lillegull, og må vel inrømme at det er hyggelig å ha noe å gjøre foran tv`n. 

Det endelige resultatet kommer, men her stresses det ikke..... Skal bare kose meg med denne, og har lovet at den iallefall blir ferdig til jul.

Hva er ditt tv-prosjekt?? 

1 kommentar:

  1. Hei! Fant bloggen din via retrostoffbyttegruppa. Elsker huset ditt, bloggen din og stilen din. Her trivdes jeg ganske enkelt o leger meg til som trofast følger..hehe!

    Ha en fin helg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Hver enkelt betyr mye for meg, og alltid gøy å se hvem som er innom på bloggen!!