tirsdag 14. mai 2013

[ DIY LYSLENKE ]

For de av dere som følger meg på Instagram, så har dere umulig fått med at jeg nettop har kommet hjem fra energikick i Italia for nesten 40 norske kvinnelige gründere, der beppemannen var en av flere fantastiske foredragsholdere.

For meg, så var dette en ordentlig boost for kropp og sjel, og jeg kjenner at tidspunktet ikke kunne passet bedre. Om du lurer på hvorfor, så les gjerne inlegget [ KAFFEPAUSE ] litt lenger ned.

Nå skal drømmer settes i live, og jeg kjenner at det bobler over av energi!!

Idag måtte jeg bare noe av kreativt ut, og har hatt en super ettermiddag med lillegull, som ble med å lage ny lyslenke til rommet sitt. Foreløpig henger den i stuen, men jeg har lovet at den skal flytte inn, så fort mamma er ferdig å blogge :)


Du trenger: 

  • Saks
  • Stiftemaskin
  • Lyslenke til 30,- fra Ikea
  • Muffinsformer fra Åhlens
Fremgangsmåte: 
Siden lyslenken min er påsatt runde plastformer som pynt utenfor lyset, så klipte jeg muffinsformen fra den ene kanten og til midten av bunnen. Tredde så på lyspunktet, før jeg stiftet igjen formen i kanten igjen. 





Håper du fikk lyst til å sette igang med lyslenkeprosjekt du også!?






10 kommentarer:

  1. Så FIN den ble - nå skal jeg ut å kjøpe muffinsformer!! Takk for at du alltid deler med deg!! Klem fra Tiril

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Tiril. Veldig hyggelig å kunne være til inspirasjon, og klart jeg deler :)

      Slett
  2. Så søt den var da :)
    Sheila

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Shiela, og så hyggelig med kommentar fra deg :) Håper alt står bra til!!

      Slett
  3. De ble så kjempefine, les: Imponert
    Takk igjen for at du ble med til Tønsberg, det ble jo en kjempedag!
    Lykke til videre med energikicket, det blir moro å følge med på videre.

    Klem Trine

    SvarSlett
  4. Heisan Beppe
    Hi,hi.. hva muffinsformer kan bli til! Dette var lekkert!
    Så spennende med Italiatur med masse inspirasjon!
    Fin dag til deg i vår regntunge by!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  5. This informatiоn iѕ worth everyone's attention. When can I find out more?

    My weblog: New Bingo Sites

    SvarSlett
  6. What's up i am kavin, its my first occasion to commenting anyplace, when i read this piece of writing i thought i could also create comment due to this good article.

    my web blog; New Bingo Sites

    SvarSlett
  7. For ein herlig inspirasjon! :) Tusen takk for flott tips! :)

    Klem Evy

    SvarSlett
  8. For en god ide! Takk for at du deler :)
    Inspirerende!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Hver enkelt betyr mye for meg, og alltid gøy å se hvem som er innom på bloggen!!