mandag 4. april 2011

Retrokjole og vårlige stoffer


Det våres for fullt, og jeg lengter etter små prisesser med bare føtter.

Jeg kjenner draget etter retrostoffer og hærlige farger, og idag har jeg sydd kjole av et gammelt putevar jeg var så heldig å finne sist uke. Jeg finner sjeldent spennende stoff i de lokale bruktbutikkene, men sist uke var det min tur. Jeg fant mer enn det som henger på knaggen, og kjente at hjertet hoppet over et lite slag der jeg stod :) Lover å vise resten, litt senere i uka!!

Kjolen blir lagt ut i eplabutikken ila morgendagen, og flere kommer!!

Ønsker dere en fantastisk uke  ;)

Klem Beppe

10 kommentarer:

  1. ÅH! - SÅ koselig - du er god til å inspirere :)
    Skal ha deg i minne - når jeg tar en "vårtitt" i skapene -
    Tante GEG

    SvarSlett
  2. Hei!

    Så fin kjole =) Sydde også en putetrekkjole i helgen, men syntes den ble litt stor i armåpningen. Hvor stor åpning har du der?

    Ha en fin kveld videre!
    Iris

    SvarSlett
  3. KJEMPEFIN KJOLE! Det var litt av et brukt kupp!

    SvarSlett
  4. Åhhhh, kläningen är jättefin=)

    SvarSlett
  5. Heisan Beppe
    Fantastisk fine bilder!!!
    Definitivt hjertebankbilder for meg. Herlig sommerkjole! Den forsvinner nok raskt fra Epla-butikken din tipper jeg.
    Så gøy at du hadde tur med deg og fant så fine stoffer denne gang!
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  6. heiiii.. flott og veldig inspirerende blogg du har da. Digger disse fargene du bruker.
    Jeg er ikke så flink på retro men jeg elsker farger på småtrolla.
    Legger meg til som følger og gir deg like godt en award i samme slengen.

    Klen fra Anka

    SvarSlett
  7. For en herlig kjole!! Frisk og inspirerende blogg som det alltid er koselig å titte innom:)

    Ha en finfin onsdag, håper vårsolen skinner på deg! :)
    KLEM

    SvarSlett
  8. Utrolig fine stoffer. Det gule, mønstrete var jo bare helt nydelig.

    :-)

    SvarSlett
  9. Hei!
    Hyggelig å hilse på deg blandt loppene i Runarhallen!
    Så fin blogg du har! Herlige bilder, flotte kjoler og mye annet fint du lager.
    Mvh Stilleben

    SvarSlett
  10. Heisan Beppe
    Åh, de fine bildene igjen!
    Så koselig å gå på deg på loppis, selv om man i en slik stund ikke får pratet mye. Gikk aldri på deg igjen etterpå.
    Du får komme på kveldsmat til meg en kveld sammen med noen andre bloggere!
    Nå SKAL jeg prøve å få det til!
    Fin lørdagskveld til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Hver enkelt betyr mye for meg, og alltid gøy å se hvem som er innom på bloggen!!