tirsdag 8. september 2009

Babykurv......

Nei... det er ikke vi, som skal ha en til, men en søt kollega og venninde. Hun har en prins fra før , som begynner å bli stor, og nå i disse dager, kommer en etterlengtet liten prinsesse :)
Vi vet jo at leger har tatt feil før, men om det viser seg at det ikke er en liten prinsesse som ligger inni magen, så får jeg heller påta meg ansvaret, og sy ett nytt trekk.....

Slik så kurven ut tidligere:

Kurven er brukt i generasjoner, og betyr masse for den kommende mammaen, og derfor var det et ærefullt oppdrag, å få frie tøyler, til å "restaurere" denne.
Jeg har kost meg, og drømt litt tilbake til tiden da jeg "bygde rede" da jeg sydde trekket :)



Legger ved bilde av putetrekket som ligger i kurven:

Nå bare venter jeg i spenning til å få hilse på dette lille vidunderet - og ja; tårene kom allerede dagen hun fortalt at hun var gravid, så jeg får "manne" meg opp til barselbesøket - jeg er helt ubrukelig på sånne ting :)

En god uke ønskes dere alle.
Klem Beppe

8 kommentarer:

  1. Så nydelig den ble!! Tenker mamma`n blir veldig fornøyd.
    Fredrikke :o)

    SvarSlett
  2. Den babykurven blr jo bare helskjønn!!! Nyyydelig... Heldige lille prinsessa som skal bo oppi der, og heldige mammaen som har ei venninne som kreerer som deg...

    Mye annet fint her i bloggen din og... :nikke:

    SvarSlett
  3. Åhhh, så nydelig den babykurven ble..., skikkelig søt, midt i blinken til en liten prinsesse... :O)

    takk for det hyggelige besøket på bloggen min!

    SvarSlett
  4. Denne var utrolig vakker! Du er flink! Ofte skulle man ønske man hadde en jente - eller i falle fall en liten gutt som digget rosa (eller en pappa som ikke hadde noe i mot at poden gikk med rosa!)

    Smil fra Tonemor

    SvarSlett
  5. Nej men vilken bedåranfde korg, så spännade!!!! Mari, fd Guldkant på Livet

    SvarSlett
  6. Kjære Tonemor, nå er jeg inne på bloggen din for første gang etter fødselen. Tusen takk for at du hjalp meg med å gi et slikt nydelig rede til den lille jenta vår, og like mye takk for alt pene du har skrevet på bloggen. Sofie sover godt i kurven sin og er familiens store glede. Vi gleder oss til du skal komme å besøke oss! Stor klem fra Sofies mor :-D

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Hver enkelt betyr mye for meg, og alltid gøy å se hvem som er innom på bloggen!!