onsdag 2. september 2009

Den største gleden.....




Har fått sydd ferdig en av mange fleece kjoler, og denne er til Amanda. Som regel forsvinner disse ut av huset, uten at mine egene får, men nå var Amanda`s for liten, og hun har ønsket seg ny i hele sommer.

På brystet er det brodert ordtaket "den største gleden du kan ha, det er å gjøre andre glad`". Syntes det passer like godt til en 6 åring, som til oss voksne.... Syntes det er så viktig å kunne dele med seg, og ønske hverandre vel! Det gode med å bli voksen, er at man kan velge vennskap og relasjoner, og jeg ser at jeg absolutt setter størst pris på de menneskene rundt meg, som ønsker meg og mine vel og motsatt selvfølgelig ;)

Ordtaket lærte jeg av min bestemor, og har fulgt meg hele livet!

Jeg syr kjoler på bestilling, og tar 400,- uten tekst (som er valgfri) og 450,- med tekst.

Kameraladeren min er borte for tiden, så jeg har lånt et annet kamera. Derfor blir ikke bildene så bra :)

Ha en strålende dag.
Klem Beppe

4 kommentarer:

  1. Väldigt mysigt med lite budskap på kläderna :) mye fin ide :) kram kram Lisa

    SvarSlett
  2. En slik kunne damen nede i gaten tenkt seg:-) Har du lyst til å sy????

    SvarSlett
  3. :) Jeg syr gjerne - og har allerede fått flere bestillinger, men hvem er deamen nede i gaten ;) .....

    SvarSlett
  4. Supert:-) Skal jeg kjøpe stoff selv? Eller har du et lite lager med metervarer?
    Damen nede i gaten er mammaen til Fabian i barnehagen.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Hver enkelt betyr mye for meg, og alltid gøy å se hvem som er innom på bloggen!!