onsdag 3. februar 2010

Redesign - barnekjole
















I går var jeg på en kjempekoselig jentekveld hos Tone, der hun hadde invitert til bytteparty. Vi var flere jenter, som brukte omtrent samme størrelse, og alle hadde tatt med klær man var blitt lei av, vesker, smykker og annet tilbehør. Når alle hadde lagt ut det vi hadde med, hentet vi annenhver gang, et plagg / en ting vi hadde lyst på, og alle følte nok at de kom hjem med flere skatter en de kom med :)

Et av plaggene jeg valgte, var ikke i min størrelse, men jeg hadde planen klar, og ønsket å sy en strikkekjole til Amanda av denne genseren. Resultatet ble kjempefint, og nå sover en søt liten prinsesse, som gleder seg til å gå på skolen med ny kjole i morgen.

Jeg anbefaler på det varmeste å arrangere slike byttekvelder, og jeg gleder meg allerede til neste år :)
Klem Beppe

5 kommentarer:

  1. Så fin den ble! Flinkesen:-) Fie

    SvarSlett
  2. Ja den ble kjempefin, du er helt rå. Trine

    SvarSlett
  3. Neimen - så gøyalt. Den genseren prøvde jeg også å trykke meg inn i til ingen nytte. Og se så flott den har blitt nå! Du er jammen flink til å se mulighetene. Nå venter jeg spent på å se hva du finner på med den grønne genseren min! Kanskje jeg får kjøpe den tilbake! Ha ha.. neida bare tulla. Jeg er også kjempe fornøyd over alle skattene - og digger de nye buksene mine! Takk takk takk!

    Klem fra Tonemor

    SvarSlett
  4. Flott kjole :-)
    Jeg elsker Redesign og gjennbruk :-)

    Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  5. Så stilig kjole! Bytteparty er en kjempefin aktivitet!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Hver enkelt betyr mye for meg, og alltid gøy å se hvem som er innom på bloggen!!