torsdag 11. februar 2010

Toalettmappe til en prins


Min lille Pelle har vært i bursdag til Jespær`n sin som hun kaller han. At hun har falt for bare han er en sannhet med modifikasjoner, men favoritten og den hun susser på kinnet hver dag i barnehagen er Jespær`n min, og at han sier æsj og tørker bort sussen, tar langt fra selvtilliten fra henne.

Jesper ble 4 år, og jeg kranglet med symaskinen, så i år fikk han både kjøpegave og en litt forsinket hjemmelaget gave. Prinsen selv, ble nok mest fornøyd med den kjøpte gaven, mens jeg og mamma`n som er en barndomsvenninde, likte nok toalettmappen best :)

Ønsker dere alle en fantastisk helg. Jeg og den eldste prinsessen skal på jentetur til Hemsedal i helgen, og vi gleder oss masse til "å komme hjem" til dalen og omgås masse flotte mennesker og natur!!

Klem Beppe

3 kommentarer:

  1. Så koselig med hjemmelagdegaver, en fin og prikkete toalettmappe♥
    Har endelig fått opp øynene for hjemmesydde ting, så her går symaskinen varmt om dagen! Så gøy=)
    Ha en fin helg!!

    SvarSlett
  2. Så fin den ble - alltid gøy med hjemmeladg:)
    Kan jeg få spørre hvor du bestiller merkelappene dine fra? Hilsen Tone

    SvarSlett
  3. Så fin den var! Jeg må holde med dere mamma'er at toalettmappen var bedre enn kjøpeleke! Den er både praktisk og unik og kjempe lekker! Heldige Jesper'n!

    Ha en flott morsdag-og valentinsdag i morgen. Her blir det deilig voksen middag laget av pappa'n i morgen! Gleder meg!

    Smil fra Tone

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Hver enkelt betyr mye for meg, og alltid gøy å se hvem som er innom på bloggen!!