onsdag 3. mars 2010

Lazy dress


















Amanda har fått ny kosedress, og jeg mistenker at hun kommer til å bo i denne, så fort hun er hjemme fra bakken eller en skitur. Ikke minst gleder hun seg til hun kan ta den på seg, når de gode sommerkveldene kommer :)

Dressen var morsom å sy, men uten mønster tar det altid litt tid, før man blir fornøyd. For dere som ikke har sett disse dressene før, så skal de være baggy og store, så Amanda sin passer helt perfekt for henne :)

Det er flere dresser under "produksjon", og jeg gleder meg til å prøve dem på. Neste prosjekt blir å lage i voksenstørrelse, etter at en pappa også ville ha sånn dress!!

Ønsker dere en fantastisk dag i solen :)
Klem Beppe

som fortsatt ikke har fått orden på kameraet og beklager den dårlige billedkvaliteten.

9 kommentarer:

  1. Den så kjempedeilig ut! Hadde vært noe for meg med voksende mage! Imponerende at du kan sy uten mønster alså..

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Den så deilig ut,Kaja har også en sånn en som hun "bor" i...... Du må nok lage flere sånne i voksenstørrelse, hehe....
    Klem Trine :o)

    SvarSlett
  3. Så utrolig kul!! Så helt fantastisk deilig ut å ha på seg!
    Imponerende "syværk"!

    Ha en finfin kveld videre!

    SvarSlett
  4. Denne var superkuul Tone M. Si i fra når du er klar for bestilling, så vil jeg gjerne ha en til Maren Sofie. Symaskinen min er død for tiden og sparekontoen ikke helt klar for ny maskin, så kreativiteten må få utløp på andre områder akkurat nå.

    Elin

    SvarSlett
  5. Denne var superkul! Synes det er så moro å følge med på alt det fine du lager!

    Linda D

    SvarSlett
  6. Fiiiin,- flink du er! <3 Nyyydelig fotomodell :) - Var Amanda i avisa her også?

    Tante GEG

    SvarSlett
  7. Kjempefin !! Selger du sånne på bestilling ??

    SvarSlett
  8. ;) jeg syr alt jeg lager på bestilling. Om du ser noe du ønsker deg, så må du gjerne sende en Mail med litt info, så blir vi enige :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Hver enkelt betyr mye for meg, og alltid gøy å se hvem som er innom på bloggen!!