onsdag 23. juni 2010

Feriestart med Lazy dress

Vi har allerede smugstartet på ferien, og hatt noen fantastiske dager hos gode venner i Sverige. Hovedferien kommer sent i år, så det å få nesten en ukes ferie allerede nå kjennes helt supert :)

Alva - Amandas ferievenninde har endelig fått dressen sin, som hun har ventet lenge etter. Den er bare noen dager gammel, men flittig brukt allerede, og hovedpersonen selv, var kjempefornøyd med farger og størrelsen.

Jeg får stadig spørsmål ang. dressene, så om det er noen av dere som lurer på prisen, selges den for 600,- kroner i str. 6 - 8 år. Send evt en forespørsel på mail, så avtaler vi str. og farge om du vil ha en også :)

Idag har vi vært å feiret god norsk St.Hans i Stavern, og imorgen reiser vi på hytta i Kragerø for noen late dager til.... Jeg skal pendle litt hjem på jobb til uka, men hva gjør vel det, når det bare er 45 min. til jobb :)

Ønsker dere en strålende fortsettelse på uka!
Klem Beppe

4 kommentarer:

  1. Ååå va mysig ;-) som Hemsedals hyggepiece! Fast finare ;-) va ska du ta för en sån till en..... typ svensk, 174, jenta ;-) kram Lisa

    SvarSlett
  2. Mail er sendt deg kjære Lisa :)

    SvarSlett
  3. Vilka härliga kort på min Alvis. Tack än en gång ;) Camilla

    SvarSlett
  4. En riktig myspys dress, helskön:-) Pernilla W

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Hver enkelt betyr mye for meg, og alltid gøy å se hvem som er innom på bloggen!!