onsdag 18. april 2012

Lykke for en tier !


Idag har det vært turnusfri og en liten loppetur rundt i de lokale gjenbruksbutikkene. Jeg fant faktisk flere skatter, og var veldig fornøyd da jeg kom hjem.

I den ene butikken traff jeg på søte Kaspara, som også var på skattejakt. Da Kaspara skulle betale, satt hun fra seg en gjenstand som hun ikke ville ha alikevel..... og da jeg satt meg i bilen og kjørte hjem måtte jeg rett og slett snu bilen, og hente denne tingen -  hi hi...

Bilde av denne skatten kommer i et annet innlegg :) 

Jeg har flere av disse vasene fra før av, men elsker de på sommebordet, og har absolutt plass til flere. Når de kostet 10,- kroner stykke, måtte jeg bare!

For de av dere som kjenner meg, vet dere at blikkbokser = hjertebank. Denne turkise boksen skal oppbevare fjernkontrollene i jentestua!


4 kommentarer:

  1. Herlige funn !!
    Ingenting er bedre enn og komme hjem med skatter og IKKE
    brukt mye penger :)
    ha en fin onsdag
    klem

    SvarSlett
  2. Heisan Beppe
    Hi,hi... ¨så du snudde! Det var nok lurt! Egentlig en altfor fin ting å sette igjen, og du vet jo hva slike kan koste. Dette var jo rent billig i forhold til din andre av samme ting.
    Jeg var faktisk tilbake en gang jeg også, ikke for å plukke opp tingen du overtok men for å ta med en lampe som skal sprayes sort.
    Ha en koselig kveld!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  3. Superfunn ! !
    Klem, Drude. Lurer forresten veldig på hva Kaspara satte igjen......

    SvarSlett
  4. hehe.. ja sånn e det! likegreit å bare ta sakene med.. har angret flere ganger som æ IKKE kjøpte:)

    Sees vel på loppis i helga da?

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Hver enkelt betyr mye for meg, og alltid gøy å se hvem som er innom på bloggen!!