onsdag 3. oktober 2012

[ RETRO TAPET ]





Sniker meg innom i regnværet, for å hviske ut at jeg har lagt ut litt retrotapet til salgs i den lille butikken min. Jeg er også åpen for bytte, dersom du har annen hærlig retrotapet :)

Her er det øsende regnvær og dagen blir brukt til å sortere retrostoffpakker, som legges ut i løpet av dagen.....

God høstdag, og velkommen til nye blogfølgere og instagramvenner! Er utrolig inspirerende med både nye og gamle følgere, og inrømmer at jeg har blitt litt hektet på instagram for tiden....

God høstklem!!

3 kommentarer:

  1. Nostalgi <3
    Flotte bokser :)
    Koser meg inne i dette ruskeværet , fysj !
    klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk Ingrid! Her har det også vært innedag. Kos å ha jentene hjemme på dagtid, og endelig en fridag selv!

    SvarSlett
  3. Kjempefin tapet og så fine de boksene ble:-))))

    Fin dag til deg!!
    Klem Siri:-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Hver enkelt betyr mye for meg, og alltid gøy å se hvem som er innom på bloggen!!