søndag 4. november 2012

[ FAVORITTHYLLE ]


Jobbehelgen er over, og jeg må si at jeg lever i stor kontrast mellom bloggverden og jobb!
Siden jeg jobber med skyggesiden av samfunnet,  setter jeg ekstra pris på å komme hjem til
et trygt og godt hjem, med alt det jeg trenger og litt til.

For enkelte, er ikke en trygg hverdag, familie og et godt hjem noen selvfølge, og tankene i tiden fremover mot adventstid og juleforberedelser går alltid disse menneskene.

Her vanket det hærlig søndagsmiddag og tente lys når jeg kom hjem. Favoritthyllen på veggen er
kjøpt på Rått & Sanselig hos fineste Ida i Larvik. De skal ha kundekveld førstkommende torsdag, og anbefaler butikken på det sterkeste!

God uke til dere alle!!

1 kommentar:

  1. Heisan Beppe
    Hyllen er super og Rått og Sanselig er favorittbutikken i Larvik uten tvil.
    Så koselig å komme hjem til ferdig middag etter en jobbehelg.
    Sender deg stadig en vennlig tanke. Husker du kantebåndene du viste meg på Gjenbruksbutikken, de har jeg hatt såååååå glede av!
    Fin ny uke til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Hver enkelt betyr mye for meg, og alltid gøy å se hvem som er innom på bloggen!!