onsdag 11. november 2009

Ny Beppekjole

Jeg har sydd kjole på bestilling, og jeg viser ikke alle kjolene jeg syr, men denne gav meg litt hodebry, og sjenille er ikke alltid det mest taknemlige å sy i :)

Når kjolen skulle være lysblå, så krever det mere nøyaktighet i sømmene, og denne damen ønsket i tillegg lomme foran!! Jeg lover at å sprette opp i dette stoffet = 99% sjanse for å lage hull, og jeg har vridd hodet mer enn en gang :)


Alikevel er alle kjolene jeg syr, sydd med hjertet, og jeg ble fornøyd med resultatet tilslutt :) Nå gjenstår det bare å se om den nye eieren har tatt riktige mål, og om den passer...

Ønsker dere en fortsatt god uke allesammen!!
Klem Beppe


4 kommentarer:

  1. Du lager så mye fint at jeg er stum av beundring. Har det bittelitt travelt med tiden, så det blir så som så med kommentering, men lover å komme sterkere tilbake;o)))
    Tenker du vrir deg litt med tanke på stolen ja;O)) Har beklagligvis et par sånne jeg også, og begynner nesten å grine hvis jeg tenker for mye på det..;o)) Men det er heldigvis masse annet å henge fingrene i.
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  2. Heisan!

    Vil bare si tusen takk for det flotte hjertet som var kommet med posten da jeg kom hjem fra min miniferie.
    Gleder meg veldig til å henge det opp til jul!

    Klem

    SvarSlett
  3. Så fin den kjolen var!!
    ha en fin dag,
    Fredrikke :o)

    SvarSlett
  4. Hei hei - så utrolig søte kjoler! Jeg blir så imponert over deg Beppe! Også søte lille Amanda som skal gå i mammas forspor! Min mamma er sydame og jeg hadde en liten symaskin jeg også på den alderen. Men i "gamledager" var det jo sveivemaskin for oss barna.. Mye kulere å være liten nå! Lykke til til mor og datter!
    Smil fra Tonemor

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Hver enkelt betyr mye for meg, og alltid gøy å se hvem som er innom på bloggen!!