mandag 16. november 2009

Overraskelse i posten



















I går kom jeg hjem etter en fantastisk åpning av sesongen i Hemsedal, og se hva som ventet på meg da jeg kikket inn på kjøkkenøya :)

Jeg har en barndomsvenninde, som flyttet til Oslo, da vi gikk i 1 klasse, men jeg har hatt kontakt med henne hele tiden, selv om den ikke har vært så hyppig. Etter at vi ble "voksene" har vi fått to barn hver, som er like gamle, og på sommerene har hun begynt å besøke oss noen dager - noe både jeg og jentene setter stor pris på! Det kan gå måneder / les halvår mellom hver gang vi mailer med hverandre, men kontakten er der med en gang når vi treffes, og det er alltid like koselig!!

Slike overraskelser gjør at det er inspirerende og gøy å blogge. Det at jeg inspirerer andre til å lage noe, betyr masse for meg.

Jeg ble SÅ glad da jeg fikk disse nydelige lavendelhjertene !
Tusen tusen takk Margrethe - jeg vet du er innom og smugtitter :)

Klem Beppe

2 kommentarer:

  1. Veldig koslig med sånn post! :o)

    SvarSlett
  2. Så koselig med overraskelse i posten:) Ein liten oppmuntring i kvardagen er kjekt. Det var godt å lese at andre også setter pris på litt alene-tid, det er gull verdt for meg. Og så må eg sei det igjen, eg liker så godt kjolane dine, dei er berre herlige!
    Ønsker deg ein flott onsdag:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Hver enkelt betyr mye for meg, og alltid gøy å se hvem som er innom på bloggen!!