søndag 13. februar 2011

Fleecekjole


Endelig er symaskinen igang igjen i Beppehuset, etter at den har hatt pause siden jul. Nå håper jeg den roper etter meg ofte og at inspirasjonen holder seg. Kjolen er sydd i fleece, og er super til kosedager :)

Idag er det morsdag, og jeg er faktisk helt alene på formiddagen. Jentene er ute og leker med venner, og drømmemannen er i Calgary på WM skøyter, der han er motivator for "team Bøkko". At jeg skulle bli skøyteinterresert er helt utrolig, men igår satt jeg i flere timer å fulgte med og hoppet i sofaen!! :)

Nå skal jeg snike meg inn på syrommet, og se om det kanskje blir en liten kjole til!
Ønsker dere alle en fantastisk morsdag :)

Klem Beppe

3 kommentarer:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Hver enkelt betyr mye for meg, og alltid gøy å se hvem som er innom på bloggen!!