torsdag 19. mai 2011

Pernille 5 år


Lillegull blir 5 år om noen dager, og siden vi hadde bestillt ferietur og skulle være borte på bursdagen hennes, måtte vi feire litt før - når man er 5 år er ikke det noe problem, for bursdagen har hun ventet på og gledet seg til veeeedig lenge :)

I kveld har huset vært fylt med 14 små hærlige 5 åringer og to gode 7 åringer som hjelpere. Amanda hadde med seg verdens søteste H hjem, og de har bidratt stort. De startet som kioskvakter i pølsekiosken, og sluttet bursdagen med å hjelpe til med fiskedam :)

På hver tallerken lå det tre knapper, der hver pølse" kostet" en knapp. Lille J var søtest, da han ble spurt om han ville ha mer pølse, og svarte høflig at han desverre ikke hadde flere penger igjen!! Ikke rart vår lille Pernille vil gifte seg med han ;)

Jeg måtte forte meg å forklare at når pengene var brukt opp, var resten gratis!

6 kommentarer:

  1. Så fint du hadde pyntet...og så morsomt med knappehistorien.. :O)
    8 åringen min hjalp til i 6 åringensbursdag her i vinter, og han var kjempe flink! Kjekt med sånne gode hjelpere...*smiler*...
    God helg,
    klem Fredrikke

    SvarSlett
  2. herregud så skjønt du skriver, jeg ble rørt igjen<3 Ønsker lillegullet deres en kjempefin dag! Og du er en fantastisk flink mamma Tone,du kan være stolt av deg selv <3

    SvarSlett
  3. Nydelig feiring hos deg, artig med kjøp av pølser;)
    Ha ei fin helg, klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Så fint du hadde gjort det! Fanny kom storfornøyd hjem! Og knappene var det første jeg fikk høre om :0)

    SvarSlett
  5. Tusen takk Anonym, for søte ord! Igår var jeg virkelig supermamma, men det er ikke alltid at det er sånn da :) Skriv initialene dine neste gang da, så jeg kan gjette hvem du er :) Klem

    SvarSlett
  6. Superfin blogg :) Flotte produkter :)
    Ha en fin fin søndag :)
    Håvard

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Hver enkelt betyr mye for meg, og alltid gøy å se hvem som er innom på bloggen!!