fredag 15. mars 2013

[ OPPRYDDING OG SALG ]

Idag har jeg endelig fått ånden over meg, og har lagt litt nye produkter i min lille Beppeshop.
Jeg håper du finner noe du liker :)

Her er det førstemann til mølla prinsippet, så send mail til beppebaann@hotmail.com, om du finner noe du vil ha.

Jeg bor i Sandefjord, så om du ønsker å slippe porto, er det bare hyggelig om du stikker innom.

I Beppeshoppen ligger også retro-stoffpakker og tapet, om du er på let etter det :)
Velkommen skal du være!!











3 kommentarer:

  1. Hei og takk for sist! Det var så hyggelig å slå av en tilfeldig prat på bruktbutikken. Så mange fin ting du selger! Jeg ble veldig betatt av fløte og sukkerskål + den hvite romslige bollen. Hvor mye skal du ha for det? Fint om sender meg pris-svar på bloggen min. Hilsen Stilleben

    SvarSlett
  2. Takk Stilleben :) Ska svare deg på bloggen. For dere andre, så gå inn på beppeshoppen, for å se om varen er solgt eller ikke :)

    SvarSlett
  3. Hei Beppe! Jeg ble så ivirig skjønner du at jeg glemte hele shoppen din! men nå er jeg klar over den. Takk for opplysning. Ha en fin dag i kulda. Klem fra M

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar. Hver enkelt betyr mye for meg, og alltid gøy å se hvem som er innom på bloggen!!